4+1 Κανόνες για το διαφημιστικό σας έντυπο
ΟΧΙ στα Διαφημιστικά Φυλλάδια, αλλά ΝΑΙ στα «Κοινωνικά» Φυλλάδια!
Το καλό διαφημιστικό έντυπο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ, πρέπει ν’ απαντάει στις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη, μόνο έτσι θα γίνει πελάτης, διαφορετικά θα έχεις πετάξει τα λεφτά σου στα σκουπίδια.
4+1 Κανόνες για την κατασκευή του διαφημιστικού εντύπου:
1) Το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή.
2) Το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι ζωγραφικός πίνακας. Πολλοί διαφημιστές – γραφίστες με αφορμή την κατασκευή μιας μακέτας βρίσκουν ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά αψηφώντας τον πρώτο κανόνα.
3) Το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι μόνο εικόνα, είναι και κείμενο. Όπως ένας καλός κειμενογράφος δεν είναι και καλός γραφίστας, έτσι συμβαίνει το αντίθετο, ο καλός γραφίστας δεν είναι και κειμενογράφος. Η συμβολή ενός κειμενογράφου στο έντυπο δεν είναι χρήσιμη, είναι απαραίτητη.
4) Το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να έχει καλή ποιότητα παραγωγής, χωρίς αυτό να σημαίνει ακριβή ποιότητα. Ακόμα και τα έντυπα συνεκτύπωσης θα στείλουν το μήνυμά τους όταν, είναι τυπωμένα με ένα καλό χαρτί, κατά προτίμηση επιχρισμένο (velvet ή illustration), καλή εκτύπωση χωρίς μουτζούρες, και μελάνια που δεν μυρίζουν.
4+1) Τέλος, το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να μοιραστεί, όχι να πεταχτεί. Συνήθως για το φυλλάδιό μας ξοδεύουμε όλο τον προϋπολογισμό για την παραγωγή του και στο τέλος βρίσκουμε «διανομείς εντύπων» χωρίς καμία εκπαίδευση και αντί να στοχεύσουμε στο σωστό target group πετάμε τα φυλλάδια, μαζί με τα λεφτά μας στα σκουπίδια.