fbpx

5 Έξυπνοι Τρόποι για να Πετύχετε στα Social Media

5 Έξυπνοι Τρόποι για να Πετύχετε στα Social Media

Είσαι ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης και θέλεις να χρησιμοποιήσεις τα social media για την προβολή της, όμως δεν γνωρίζεις τον τρόπο;

Θέλεις να εκμεταλλευτείς όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρονται, αλλά δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις;

Η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς σκοπούς μπορεί, όντως, να μετατραπεί σε ένα… μεγάλο μπέρδεμα!

Σήμερα, μόνο το 53% των μικρών επιχειρήσεων έχουν ενεργή παρουσία στα social media. Οι υπόλοιπες επιχειρήσεις ισχυρίζονται ότι δεν διαθέτουν τον απαραίτητο χρόνο, πόρους, χρήματα ή και… ενέργεια!

Παρ’ όλα αυτά, το εύρος των δυνατοτήτων και των πλεονεκτημάτων που μπορεί να αντλήσει μια επιχείρηση από την παρουσία της στα social media, είναι τόσο μεγάλο που καθιστά την επένδυση σε αυτά μία επικερδή κίνηση.

Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα του Internet Retailer, “2015 Social Media 500”, η οποία αφορά τη χρήση των social media από 500 ηγετικές επιχειρήσεις της Βόρειας Αμερικής, το σύνολο των εμπορικών πωλήσεων μέσω των social media ανήλθε σε 3,30 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2014 (άνοδος 26% από τα 2,62 δισεκατομμύρια του 2013)!

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η συνολική επισκεψιμότητα από social media σε websites εμπορικών επιχειρήσεων, αυξήθηκε κατά 7%.

Εσύ συνεχίζεις να πιστεύεις ακόμη ότι δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα η παρουσία σου στα social media;

Ποια είναι, λοιπόν, τα μυστικά της επιτυχίας που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει;

1. Χτίσε μια αξιόπιστη παρουσία

Στον Online κόσμο, όπου όλα συνεχώς μεταβάλλονται, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Για να ξεχωρίσεις από το πλήθος και να προσελκύσεις δυνητικούς πελάτες, πρέπει να συνδυάζεις στρατηγική, πρωτοτυπία και δημιουργικότητα. Και το social media marketing σου προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία για να το καταφέρεις!

Τα social media μπορούν να σε βοηθήσουν να χτίσεις το όνομα και τη φήμη σου στην αγορά, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του κοινού σου. Σου ακούγεται δύσκολο; Δεν είναι!

Υπάρχουν πολλοί έξυπνοι τρόποι για να το πετύχεις:

  • Δημιούργησε περιεχόμενο, το οποίο ενδιαφέρει το κοινό σου και προάγει την εικόνα της επιχείρησής σου ως leader του κλάδου σου.

Ξόδεψε χρόνο στο να μάθεις που ξοδεύουν το δικό τους χρόνο οι πελάτες στους οποίους θέλεις να στοχεύσεις: στο Facebook, το Twitter, το Instagram ή το Pinterest; Όταν αναγνωρίσεις πού θέλουν να λάβουν το μήνυμα, ξεκίνα να το διαμορφώνεις, ανάλογα με το ύφος του κάθε μέσου.

Σκέψου για ποιο πράγμα θέλεις να μιλήσεις. Θέλει ωστόσο προσοχή: να μην προωθείς ανεξέλεγκτα και οτιδήποτε. Αυτό που θέλεις, σε αυτή τη φάση, είναι να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σου!

  • Δώσε πρόσβαση σε πληροφορίες για την επιχείρησή σου

Χτίσε περαιτέρω τη φήμη σου, κοινοποιώντας πληροφορίες που θα ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης προς την εταιρεία σου.

  • Συζήτησε με τους fans σου

Δώσε σημασία σε αυτά που λένε οι fans, οι πελάτες και οι followers της επιχείρησής σου για σένα. Στη συνέχεια μπες κι εσύ στην κουβέντα με χρήσιμα σχόλια ή καίριες πληροφορίες. Θετικές αντιδράσεις ή ακόμη και εποικοδομητικά σχόλια θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος στον τομέα σου!

  • Κάνε τις σωστές ερωτήσεις

Αυτός είναι ένας εύκολος και άμεσος τρόπος να μάθεις τι τους ενδιαφέρει περισσότερο.

2. Απόκτησε επαφές με άλλους επαγγελματίες

Τα social media αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να δημιουργήσεις επαφές και διασυνδέσεις με άλλους επαγγελματίες του κλάδου σου, με τους οποίους μοιράζεσαι κοινές αντιλήψεις, δημιουργώντας σχέσεις με αμοιβαίο όφελος.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει προσεγγίζοντας επιλεγμένους συναδέλφους, με συγκεκριμένο σχεδιασμό και όχι με τυχαίο τρόπο, μόνο και μόνο για να αυξήσεις τον αριθμό των επαφών σου.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος;

  • Γίνε μέλος σε επαγγελματικά group στο LinkedIn, blogs και forums, όπου άνθρωποι του κλάδου σου μοιράζονται περιεχόμενο όπως και το δικό σου.
  • Μπες στη διαδικασία να σχολιάσεις ή να δώσεις feedback σε ενδιαφέροντα σχόλια. Ιδανικός τρόπος είναι το newsfeed του Facebook page σου.

3. Δοκίμασε διαφορετικές στρατηγικές

Σκέψου: Αν ακολουθούσες στρατηγικές παραδοσιακού marketing, θα περιοριζόσουν σε ένα μόνο μέσο; Προφανώς και όχι!

Αντίστοιχα, θα πρέπει να επεκτείνεις την παρουσία σου και στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δοκιμάζοντας νέα και διαφορετικά μέσα προβολής και παρουσίας, βλέποντας τι αποδίδει καλύτερα στη δική σου περίπτωση.

Έχε στο νου σου τα εξής:

Χρησιμοποίησε «φρέσκο» περιεχόμενο

  • Προσπάθησε να διατηρείς την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου, δίνοντάς τους νέες πληροφορίες και απαντώντας σε ερωτήσεις και απορίες τους.
  • Προσάρμοσε το περιεχόμενό σου για κάθε social media. Δεν χρειάζεται κάθε φορά να δημιουργείς νέο περιεχόμενο για κάθε μέσο. Αναδιαμόρφωσε το ίδιο περιεχόμενο, ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες των διαφορετικών μέσων.
  • Δοκίμασε το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικά κανάλια, για να δεις την απόδοσή του.
  • Κάνε συνεχείς δοκιμές προκειμένου να διαπιστώσεις τι είναι αποδοτικό και τι όχι!

4. Αύξησε την κίνηση στο website ή/και το blog σου

Αυτό που πολλοί επιχειρηματίες δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει και πρέπει έχεις πάντα κατά νου, είναι ότι το επαγγελματικό website σου και το περιεχόμενο του blog σου αποτελούν τη βάση της διαδικτυακής παρουσίας σου.

Σύμφωνα με την 7η ετήσια έρευνα του Social Media Examiner (Social MediaMarketing Industry Report), το 77% των ερωτηθέντων ιδιοκτητών επιχειρήσεων εκτιμά ως δεύτερο μεγαλύτερο όφελος που αντλεί από τη χρήση των social media, την αύξηση της κίνησης στο εταιρικό website.

Δες πώς ένα εταιρικό blog μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου

Πώς θα δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο blog;

Κατ’ αρχάς θα πρέπει να γνωρίσεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και να εντοπίσεις τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται:

  • Κάνε μια λίστα με το target group σου
  • Εντόπισε τα θέματα εκείνα που απασχολούν τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεσαι
  • Κατάγραψε ποιες είναι οι ανάγκες του κοινού σου και ποια θέματα μπορείς εσύ να λύσεις

Στη συνέχεια, όταν έχεις αποφασίσει για το περιεχόμενο του blog, θα πρέπει να φτιάξεις ένα χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου θα δημοσιεύεις τα posts σου.

5. Δημιούργησε & διατήρησε σχέσεις

Τα social media μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα στη διατήρηση της επικοινωνίας με παλαιότερους και νυν πελάτες σου. Μπορούν να αποτελέσουν μια «γέφυρα» που μελλοντικά θα αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη, αφού θα σε «κρατήσει» ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων και των επιλογών τους.

Πώς θα το κάνεις;

  • Στόχος σου είναι να βοηθήσεις το κοινό -και δυνητικούς πελάτες σου- να «σχετιστούν» μαζί σου, είτε άμεσα, μέσα από δική σου πληροφορία, είτε έμμεσα, μέσω θετικών testimonials άλλων πελατών σου.
  • Προσπάθησε να πεις τις δικές σου «ιστορίες» και θα εκπλαγείς από την ανταπόκριση των δυνητικών πελατών σου, όταν αρχίσουν να γνωρίζουν την επιχείρησή σου καλύτερα.

Όπως είναι φανερό, τα πλεονεκτήματα από τη χρήση των social media για την προβολή της επιχείρησής σου είναι πολλά και πολύ σημαντικά για να τ’ αγνοήσεις. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σκεφτείς πώς θα προσεγγίσεις καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες σου μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αντλήσεις πολλαπλάσια θετικά αποτελέσματα!

ΑΛΛΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ:

Νέα Αίτηση Προσφοράς LUX UV

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία για να λάβετε μια επακριβής και ανταγωνιστική προσφορά. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε κάποια επακριβή χαρακτηριστικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Ποσότητα
Invalid Input

Όψεις(*)
Invalid Input

Υπάρχει Μακέτα Έτοιμη
Invalid Input

Επιθυμητή Ημερομηνία Παράδοσης
Invalid Input

Παραλαβή ή Παράδοση
Invalid Input

Επωνυμία Εταιρείας
Invalid Input

Όνομα Υπευθύνου(*)
Invalid Input

Τηλέφωνο Επικοινωνίας(*)
Invalid Input

E-mail
Invalid Input

Παρατηρήσεις
Invalid Input

Invalid Input

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Προσπαθήστε ξανά!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Προσπαθήστε ξανά!